<3

I morgon ska jag redovisa mitt hyllningstal till britney spears!
tkr hon e värd å hyllas :P


Britney Spears va den första kvinnliga artisten att ha både en debutsingel och ett debutalbum på billboard listan samtidigt och hon slog rekord i flest sålda album på en vecka i maj 2000. Och hennes första album har sålt ca 22 miljoner kopior världen över. Hon gjorde en kort paus mellan 2002 och 2003 då hon gjorde comeback på MTV Video Music Awards då hon uppträdde med madonna, och avslutade med en kyss som vi alla har läst om i tidningarna!

2003 släpptes  ”In The Zone” innehållande hitt singeln ”Toxic” som jag tycker är en av dom bästa låtarna Britney har gjort.

Britney gifte sig den 18 september 2004 med dansaren Kevin Federline (KeyFed aka KeyFAT).

Den 14 september 2005 fick dom sin första son Sean Preston Michael Spears Federline.

Efteråt gjorde den amerikanska skulptören Daniel Edwards en staty på Britneys förlossning av Sean Preston som symboliserar Britneys val av att föda barn över hennes karriär. Daniel döpte skulpturen till "Monument to Pro-Life: The Birth of Sean Preston"

Britneys andra son Jayden James föddes 12 september 2006 och efter det började allt gå utför,
 pressen vart ju fucking jävla galna. Asså  hon kan ju inte gå ut utan att 1 000 000 paparazzi följer efter henne likson tror inte nån av oss skulle klara 2 sekunder i hennes liv, liksom tänk dig å inte kunna gå ut å äta middag med din familj utan att massa folk står å tar kort på dig utanför fönstret elr att du måste gå bakvägen med 30 000 vakter för å kunna köpa en ny väska! Tycker det e helt sjukt! Inte konstig att hon bryter ihop å rakar av sig håret! Jag skulle fan skjuta mig själv..

Man kan ju nästan säga att det e paparazzin som förstört hennes liv, liksom tycker att det e ett under att hon har klarat sig igenom å föda två barn mitt i allt, vilket gör pressen ännu galnare, å stackars barn som också blir fotograferade vart dom än går, liksom dom dom kommer aldrig kunna ha en vanlig barndom å göra saker som vi kan, typ smita ut å supa på kvällen elr campa vad som helst!

Så varför väljer jag att hylla Britney Spears? För att hon en hell of a woman som har klarat sig igenom allt som hon har varit med om och fortfarande lever, nu låter det som att hon aldrig gjort nåt dumt men det har hon! Hon har nog inte varit den bästa mamman elr den bästa förebilden men hur lätt e det under omständigheterna!? Säger som Chris Crocker HON E FAN OCKSÅ EN MÄNNISKA! och MÄNNISKOR GÖR MISSTAG!

 

Sen släppte hon också en dokumentär Britney Spears: For the record. Å jag grina genom hela serien xD men den va så bra å man såg den riktiga Britney. Och sen kom skivan ”Circus” med hitsinglarna ”Womanizer”, ”Circus” och ” If u seek amy” . Och med den skivan kom också The Circus Starring Britney Spears hennes comeback turné som jag va å såg i globen och det va WOW!



HAHAHAHA :P puss!


Kommentarer
Postat av: zara

Va coolt att du går frisör :)

2010-01-26 @ 15:55:38
URL: http://foreversucks.blogg.se/
Postat av: S

Åh herregud! var det ditt "tal"? Du går i gymnasiet va?

Ok om du har cash men språkets gåva verkar ju inte vara din. Det var vedervärdigt dåligt och rent ut sagt en språklig katastrof! Jag hoppas du har en svenskalärare med stake som ger dig det IG du så starkt har förtjänat.

det var inte ett hyllningstal, det var en verbal dropkick och du kunde nog inte ha förolämpat Britney mer om du så ens försökte.

//S

2010-02-19 @ 20:07:21
URL: http://intefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0