lalalalalalalala

Asså idag har på sätt å vis varit en väldigt bra dag, för folk har lärt sig vad jag tycker om dom å jag vet vad HON tycker hom mig ;)



Sen har jag även fällt några tårar, kommer nog inte kunna sova ordentligt inatt, känner mig deprimerad och sorgsen, det är en börjar på en mörk tid i mitt liv. Känner att jag helst vill gå under jorden å vakna i maj när allt har lugnat ner sig, jag vill inte åka till skolan, blir trött av bara tanken, DET VA 3 GRADER I MORSE!? palla gå till bussen i den kylan lixm -.-
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Steph

Hjärtat då! ses sen?

2010-09-29 @ 11:43:35
Postat av: saga

synd att alla i enköping hatar dig:)

2010-09-30 @ 09:03:29
Postat av: tomasz

synd att du är så pass ung och ser ut att vara 47 eller liknande, alla skrattar ju åt dina fb bilder o säger att du liknar en gubbe i skolan.. ja synd =(

2010-09-30 @ 21:15:41
Postat av: tomasz

synd att du är så pass ung och ser ut att vara 47 eller liknande, alla skrattar ju åt dina fb bilder o säger att du liknar en gubbe i skolan.. ja synd =(

2010-09-30 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0