internetet har varit CP!

ASSÅ GUUD! vilken nyårs natt jag hade!
så sjukt galet knas! så najs! Började med en middag ute!
Sen bar det av hem till johan där vi förfestade å klädde oss! Sen vidare till the "main party" hemma hos Johan, det va trevlig stämning å så, tolvslaget spenderades vid stadshuset, där dracks det skumpa i mängder, MOÈT! å det sjukaste va att jag kände igen en kille på festen heeela tiden men kunde inte koppla till vart, sen på tolv slaget så stog jag vid han så sa nån hans namn å då bah kopplade jag, å då va det e kille jag snackade med förut, när jag inte hade kommit ut eller så real close, så det va helt sjukt var världen e liten!
sen back till möller å mer fest, å då vart det galet, hångel här hångel där, sex på toan, sen vet väl halva sverige hur jag startade det nya året, kan säga att jag tomasz å johan skakade hand på att alla skulle hålla ihop å sova hos johan men jag vaknade på Östermalm, Tomasz på söder å Johan på kungsholmen, KNAS!
några bilder!
PUSS<3 och ett gott nytt år!
om 2 timmar ska jag gå upp å åka till min farmor i norrland, så kommer bli lite segt med bloggandet sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0