kramfors

OMG nu e jag i norrland, jesus, för det första! hur FAN kan folk bo här? :O
asså lixom bakom ica så ligger det ett stort berg man bah WTF? aja, men som tur var gick resan bra iallafall, men dom som satt bredvid oss luktade SKUNK! därför min syrra blev åksjuk :(
å jag vaknade typ nyss(?) har sovit sen kl 3, omg!
 


man har en del av civilisationen med sig iallfall :D Harper´s Bazaar <3


Ah vi skulle ju handla, å inte fan kan dom stava till ANANAS heller -.- å sen herregud, jag skulle hämta just ananas på burk, så skulle jag fråga en personal vart dom fanns å hon sa vart den fans med värsta anagina "bettan" dialekten HAHAHAHAHAHAHA gissa om jag dog!


Faktiskt fin utsikt från köksfönstret, ah nu så ska jag tjocka mig med chips å cola! :G

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0