sry lite sent inlägg!

HEMMA I ENKÖÖÖÖPING! :D alla vart gladare av att va i den hära skit staden! haha fast jag om ca 2 timmar åker till Stockholm, när jag kom hem iallafall mötte jag upp steph babe dirr å käkade en pizza, tog en taxi till en vän där vi tog några glas vin, sen vidare i taxi no2 till viktor, åh gud nu kommer det roliga!
vem va "the main thing" om inte bögen adam hahahaha asså gud vilket liv det va, så kul!
det nån va nån kille som tyckte det va så grymt att jag vågade stå för det, å visst det e inte alla som gör det, spelar inge roll om det e läggning äl att man inte röker t.ex, men att det ska bli en sån grej av att nån står för nånting, tydligen! för i den staden vi bör i å så gör alla som alla andra, så kommer jag där å gör enköping rengbågs färgad! <3 haha å så va det nån som sa att får man som kille en komplimang av en bög så ska man ta åt sig, så folk började ju med, "vad tycker du om mig då" (?) så jag sa vad jag tyckte å nå började till å med gråta :S å dom ska va män hahah jag dör!
klaga inte på hur jag ser ut, reste i sex timmar den dagen?
hans om tyckte det va så jävla grymt att jag stog för mig själv!
man blir som man festar, straight! fast nää EVE! hahahhaa
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0