Tänker

När man e hemma och e sjuk så får ma ofta tid å tänka!
Och att tänka e nåt jag gör YTTERST sällan (tar dagen som den kommer) men det händer!
som Idag kollar min twitter å facebook, och så ser man alla tragiska facebook inlägg som folk skriver, folk som jag känner kommer stanna kvar i den hära hålan enköping resten a deras liv, för att dom gör absolut inget annat änn att gå på "hörnan och all in" så fort dom får chansen, rätt tragiskt! Och då känner jag att om mitt såkallade liv kommer bli ett "enköpingsliv" så kan jag lika bra skita i och leva (nu menar jag inte dö, utan att leva ett liv" och bara sitta hemma gå till mitt jobb och gå hem, men jag tänker oxå att jag är bara 18, har inte gått klart skolan, har redan ett jobb! och har gjort saker andra frisör elever bara skulle drömma om! SÅ det kanske inta är så dåligt ändå men jag vill så mkt mer än det! Det va allt från "Adams tragiska liv som ingen vill veta nåt om"
sökte på tragisk bild så kom denna upp
Kanske för att han oxå är tragisk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0