whatever

jag sitter å försöker käka en macka!blääää ska strax dra mig till skolan! yey har typ 30 kr kvar efter denna helg första helgen efter löning hahaha K! nu kommer posten... ah men i fredags va jag ute i enköping, om man äns kan kalla det att gå ut, krogen har dansgolvet ( dom har bara ett...) en våning under å det såg typ ut som en gammal kyrklokal från 70 talet med lite discoljus och en bar, och så träffade alla 18 åringar jag känner i enköping! liksom tragiskt, ah och folk ser ut som skit oxå å typ gamla kärringar som dansar med en "yngre" kille och porrar sig med ett sugerör(?) WTF nu ska jag sluta klaga, slänga mackan, hämta posten och lägga upp 2 bilder från lördagen ist då vi va på zipper i stockholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0