...

Har nu installerat mig ute på landet! Ett ställe jag åker till när jag behöver komma iväg, se en ko och andas lite lantluft! Behöver inte all den negativitet som finns hemma i enköping! Visst gillar jag uppmärksamhet (mitt stora mål i livet är att bli känd daah) men när nån får det att låta som att en myra blev en elefant så e det nära att snudda på gränsen! Jag har provat på den mesta inom narkotika, men jag är ingen knarkare, pundare vad folk nu vill kalla det! Jag har kvaddat en bil, och jag körde full! men jag krashade defenetivt inte bilen in i ett hus! (Ni hör väl själva hur det låter? ett hus? nån med en väldig fantasi, du kanske ska skriva en barnbok? ..... )
 
 
Ska ta och göra mig en räkmacka och ett glas citronvatten!
(fast ni läser nog jag ska gå å dra en lin och svepa en sjuttis) hihihihihihihihihihih

Kommentarer
Postat av: Nathalie Andersson

Adam, lyssna inte på alla jävla white-trash som är avundsjuk på dig. Du är fab!! Love

Svar: tack! :)
Josefine Carlsson

2013-05-21 @ 18:08:09
Postat av: Josse

Soooo fab! Även i ladugårdar <3 "Adam, snart i en lada nära dig!"

Svar: HAHAHA jag dör!
Josefine Carlsson

2013-05-23 @ 20:52:58
URL: http://korreh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0